Pritegnite pozornost z barvnimi elementi
Zagotovo imate v podjetju oblikovan grafični priročnik, kjer imate definirane barve in tipografijo, ki jo lahko pri oglaševanju uporabljate. Zagotovite, da bodo oglasi skladni z vašo celostno grafično podobo, ampak vseeno udarni, ustvarjalni in bodo izstopali od konkurence. Pomembno je, da pritegnete pozornost, saj si bodo na tak način kupci zapomnili vašo blagovno znamko.

Uporabite socialna omrežja
Večina podjetij ve, da morajo biti pristoni na socialnih omrežjih, ne vedo pa, kaj jim to lahko prinese.
Socialna omrežja čezdalje bolj prevladujejo, zato je pomembno, da ste na njih prisotni, pomembno pa je tudi, da se jih lotite kvalitetno. Odkrijte, na katerih socialnih omrežjih se vaše potencialne stranke nahajajo in se lotite uporabe le-teh.
Vsebina, ki jo boste objavljali, mora biti kvalitetna in objavljati jo morate konsistentno. Če en teden objavljate zelo pogosto in potem en mesec nič, jih ne boste iskoristili tako, kot bi jih lahko.
Testirajte, kaj deluje in kaj ne
Morda si predstavljate, kako se stranke obnašajo, ampak ko pa začnete s kampanjo odkrijete, da se vaši kupci nahajajo drugje. Pomembno je, da testirate svoje stranke, na kakšne oglase se odzivajo in kje se morajo ti oglasi nahajati.

Uporabite prednosti E-maila
Seznam e-poštnih imen je verjetno najdragocenješe in najodzivnejše sredstvo, ki jih morda imate.
Seveda je še vedno pomembno, da uporabljate socialna omrežja! Ampak, ko bo potrebno uporabnike spremeniti v kupce, je email marketing zelo učinkovit.