Kaj je digitalni marketing?

Digitalni marketing je oglaševanje izdelkov ali storitev, z uporabo digitalnih orodij. Razvoj digitalnega marketinga je izpopolnil način, kako danes podjetja uporabljajo nova orodja za trženje. Metode digitalnega trženja so: optimizacija spletnih strani (SEO), google oglaševanje, oglaševanje na socialnih omrežjih…

Kaj počne svetovalec za digitalni marketing?

Digitalni svetovalec vam bo svetoval, kako pripraviti učinkovite strategije za izvajanje oglaševalskih kampanj. Običajno podjetja, ki nimajo izkušenj z digitalnim marketingom najamejo svetovalca.

Ali potrebujem blog?

Blog je eden izmed najbolj uporabljenih taktik za pisanje in širjenje marketinškim vsebin na spletnih straneh. Prednost bloga je, da imate popoln nadzor nad vsebinami, ki pa so ključnega pomena.

Kaj je SEO?

Optimizacija spletnih strani je postopek, kjer izboljšamo vidljivost spletne strani na iskalnikih (Google), preko naravnih iskalnih rezultatov.

Vsak spletni iskalnik ima svoja pravila razvrščanja rezultatov, zato se optimizacija glede na iskalnik razlikuje.

Ali sploh potrebujem SEO?

Kupci pred nakupom največkrat obiščemo spletno stran produkta. Tam preverimo vse informacije o produktu, preden se odločimo za nakup. Dobra optimizacija vam omogoči, da se prikažete večjemu številu potencialnih kupcev v iskalniku.

Kaj so ključne besede?

Ključne besede so besede ali besedne zveze, ki jih uporabniki spleta uporabijo, pri iskanju vsebine, informacij, produktov, …

Kaj je PPC?

PPC oglaševanje pomeni, da plačate za vsak klik na oglas – ta pa pripelje stranko, preko oglasov, na vašo spletno stran. Obstaja pa še možnost, ki jo lahko uporabimo, ampak ni tako pogosta: plačilo za število prikazov.