Vzdrževanje spletnih strani je delo, ki ga mora digitalna agencija opravljati po tem, ko nam je postavila spletno stran. Spletna stran bo namreč vsakodnevno potrebovala določeno obdelavo, osvežitve in ostale aktivnosti, ki ji bomo omogočale, da bo nemoteno delovala brez težav. Nikakor ne smemo misliti, da je delo s spletno stranjo, ko je enkrat postavljeno, končano. Takrat se v bistvu šele vse začne.

Vzdrževanje spletnih strani pomeni tudi to, da bo naša spletna stran imela vedno nove podatka ter da ne bo imela prikazanih zastarelih prispevkov. Na bodoče stranke zelo vpliva tudi to. Vsekakor bo spletna stran, ki bo imela novejši datum objave, bolj privlačna za kupce, kot stran ki že dolgo ni bila pregledana in osvežena.

Vzdrževanje spletnih strani nam bodo digitalne agencije ponudile v paketih. Glede na naše potrebe nam bodo svetovali določen paket, ki bo vključeval za vsak mesec točno določeno število ur dela na naši spletni stran. Vsekakor potrebujemo partnerja, ki nam bo v vsakem trenutku lahko osvežil spletno stran tako, da bo nanjo namestil nove podatke.

On site optimizacija posrbi za vsebinsko in tehnično izboljšavo spletne strani

On site optimizacija je tista optimizacija, ki poteka direktno na spletni strani. To pomeni, da nam strokovnjaki za optimizacijo sprotno prilagajajo določene elemente strani ter s tem poskrbijo, da bo naša spletna stran tako dobra, da jo bo Google prikazal čim višje. Tega pa si želijo vsi, ki imajo postavljeno spletno stran s trgovino ali s ponudbo določnih storitev: https://spletnik.si/seo-optimizacija-spletnih-strani/

On site optimizacija se začne tako, da skupina, ki se posveča takšni optimizaciji, določi primerne ključne besede, glede na katere uporabnik išče ponujene storitve. Ko so ključne besede določene, jih moramo primerno umestiti na spletno stran. Tu pa v igro vstopijo primerna besedila, ki nam pri tem pomagajo.

On site optimizacija bo torej poskrbela, da se bodo ključne besede v besedilu ponavljale v točno določeni obliki oziroma v točno določenem sklonu.